Campañas que cambian el Mundo (II)
“Un gran cambio siempre empieza pequeño”, piensan los
promotores de esta iniciativa. India ha tenido históricamente un sistema
de clases profundamente arraigado en el tejido mismo de la sociedad con poca o
ninguna movilidad entre las clases. Pensando en cómo llevar educación de
calidad a los que no tienen acceso a ella, un grupo de innovadores sociales en
India centraron su atención en las 350,000 escuelas privadas con buena
infraestructura que permanecen inactivas todos los días cuando las clases
terminan en la tarde. Esa observación inspiró la campaña que abre las puertas a
los niños desfavorecidos al permitirles acceder a una educación de buena
calidad. Si cada una de las 350,000 escuelas privadas de la India aceptan solo
a 100 niños, se lograría que 30 millones de niños acceda a una educación de
calidad.
Mundua aldatzen duten kanpainak
(II)
"Aldaketa handi bat beti hasten da
txiki", pentsatzen dute ekimen honen sustatzaileek. Indiak, historikoki,
gizartearen ehunean bertan sakon errotutako klase sistema izan du, klaseen
artean mugikortasun gutxi edo batere ez duena. Kalitatezko hezkuntza eskura ez
dutenei nola eraman pentsatuz, Indiako gizarte berritzaile talde batek
azpiegitura ona duten 350.000 eskola pribatuetan jarri zuen arreta. Eskolak
arratsaldez amaitzen direnean, egunero egoten dira aktibo. Behaketa horrek
bultzatu zuen haur behartsuei ateak irekitzen dizkien kanpaina, kalitate oneko
hezkuntza jasotzeko aukera ematen baitie. Indiako 350.000 eskola pribatuetako
bakoitzak 100 haur bakarrik onartzen baditu, 30 milioi haurrek kalitatezko
hezkuntza jasotzea lortuko litzateke.
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