Recursos didácticos y atención a la diversidad
En
nuestra sociedad nos encontramos con continuos cambios que se ven reflejados en
las aulas donde es habitual encontrarse gran diversidad social y cultural. Pero
también debemos entender por término diversidad refiriéndonos a aquellos
alumnos que presentan necesidades específicas de apoyo educativo, y por
consiguiente necesitarán de una atención personalizada.
Observamos
que el uso exclusivo de este material curricular presenta lagunas a la hora de
cubrir las necesidades individuales del alumnado. Por ello, debemos proponer
nuevas alternativas que consigan potenciar sus intereses a la vez que el
proceso de enseñanza aprendizaje sea productivo para todos.
Aniztasunarekiko arreta eta Baliabide didaktikoak
Gure gizartean etengabeko aldaketak daude, eta horiek
ikasgeletan islatzen dira, non aniztasun sozial eta kultural handia aurkitzea
ohikoa den. Baina aniztasuna terminoa ere ulertu behar dugu,
hezkuntza-laguntzako behar espezifikoak dituzten ikasleei dagokienez, eta,
beraz, arreta pertsonalizatua beharko dutenaren garrantziaz jabe izatea.
Ikusi dugu curriculum-materialak erabilera
esklusiboak eta hutsuneak dituela ikasleen banakako beharrak betetzeko orduan. Hori
dela eta, beste aukera batzuk proposatu behar ditugu, haien interesak
indartzeko eta, aldi berean, irakasteko eta ikasteko prozesua guztiontzat
emankorra izan dadin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario