martes, 28 de diciembre de 2021

Una campaña busca que la sociedad reconozca, valorice y distribuya de un modo más igualitario las tareas domésticas y de cuidado

 

Una campaña busca que la sociedad reconozca, valorice y distribuya de un modo más igualitario las tareas domésticas y de cuidado

 

Las mujeres dedican 6,4 horas por día ―los varones, 3,4― a cuidar el hogar, a los niños, a los mayores, a las personas con discapacidad o enfermas. Pero ese trabajo, al asumirse como naturalmente propio del género, es invisible. La pandemia profundizó esta desigualdad y hoy hay consenso en los organismos especializados en que si no se resuelve este desequilibrio, difícilmente se pueda lograr una recuperación económica sostenible. Una campaña propone reconocer el problema para empezar a resolverlo

 

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Kanpaina baten helburua da gizarteak etxeko eta zaintzako lanak berdintasunez aitortzea, baloratzea eta banatzea

 

Emakumeek 6,4 ordu ematen dituzte egunean – Gizonezkoek, 3,4 – Etxea zaintzen, haurrak, adinekoak, desgaitasuna duten pertsonak edo gaixoak zaintzen. Baina lan hori, generoari berez dagokiona dela onartzean, ikusezina da. Pandemiak desberdintasun hori sakondu zuen, eta gaur egun erakunde espezializatuetan adostasuna dago desoreka hori konpontzen ez bada, nekez lor daitekeela susperraldi ekonomiko iraunkorra. Kanpaina batek arazoa aitortzea proposatzen du konpontzen hasteko

 

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