lunes, 24 de septiembre de 2012

BELDUR BARIK

Indarkeria sexistaren aurkako programa honek lehiaketak, topaketak eta hezkuntza ekimenak bultzatzen ditu, gazteen jabekuntza prozesua indartzeko.

Beldur Barik programa Eudel-ek Azaroaren 25aren (Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna) inguruko kanpainari lotuta dago, eta ondoko instituzioen euskarria dauka: euskal diputazioak, Emakunde eta Eusko Jaurlaritzako Genero Indarkeriaren Biktimei Laguntzeko Zuzendaritza. Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU), Eusko Jaularitzaren Hezkuntza Sailak eta EITB-k laguntzen dute.


Beldur Barik es una iniciativa puesta en marcha por la red de municipios Berdinsarea, para fomentar la igualdad, el respeto, la autonomía y la libertad entre las y los jóvenes.

El programa Beldur Barik se enmarca en la campaña de Eudel en torno al 25 de Noviembre (Día Internacional contra la Violencia hacia las Mujeres) y cuenta con el apoyo de las tres diputaciones vascas, Emakunde, la Dirección de Atención a Víctimas de Violencia de Género del Gobierno Vasco, así como con la colaboración de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), el departamento de Educación del Gobierno vasco y EITB.



 



No hay comentarios:

Publicar un comentario