Liderazgo e Igualdad en
Educación
La
Ley Orgánica de Educación ofrece un marco incuestionable para una enseñanza en
igualdad que asegura la incorporación de niñas, jóvenes y mujeres a la sociedad
en condiciones de equilibrio. En el proceso educativo la superación de
estereotipos debe ser un objetivo fundamental que perseguirá la eliminación de
los “modelos” vigentes apreciados como no válidos. Aunque la educación no puede
hacer desaparecer las desigualdades, sin embargo es una pieza esencial para
reducirlas
Lidergoa eta Berdintasuna Hezkuntzan
Hezkuntzari buruzko Lege
Organikoak esparru eztabaidaezin bat eskaintzen du, neska-mutilak, gazteak eta
emakumeak oreka-baldintzetan gizarteratzen direla bermatzen duen
berdintasunezko irakaskuntzarako. Hezkuntza-prozesuan, estereotipoak gainditzea
funtsezko helburua izan behar da, baliozkotzat jotzen ez diren indarreko
"ereduak" ezabatzeko. Hezkuntzak desberdintasunak desagerrarazi ezin
baditu ere, funtsezko pieza da horiek murrizteko
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